Política de devolucions

Torrem el cafè cada setmana i es un producte fresc amb poc temps de consumició. La frescura i la qualitat del nostre cafè es molt important pels nostres clientes i per això quan hem venut i enviat un cafè a un client i per qualsevol raó se’ns retorna, no podem tornar a vendre’l.

Fem devolucions en els següents casos:

  • Error en la comanda per part de Nomad.
  • El client no rep el paquet per error de l’empresa d’enviament.

Pels següents casos no fem devolucions:

  • Si el cafè/producte està en bon estat i el client ja no el vol per qualsevol raó.
  • Per ausencia a l’hora de l’entrega del paquet (la empresa d’enviament ens retorna el paquet si el client final no ha pogut rebre el paquet. L’empresa d’enviament truca al client o envia un SMS al client per quedar en una hora concreta. Si l’empresa no pot contactar amb client, Nomad no es responsabilitza).
  • Altres casos on no va ser l’error per part de Nomad ni de l’empresa d’enviament.