Politica de devolucions i cancelacions
Torrem el cafè cada setmana i és un producte fresc amb poc temps de consumició. La frescor i qualitat del nostre cafè és molt important per als nostres clients i per això quan ja hem venut i manat el cafè a un client i per qualsevol raó se’ns torna, no podem tornar a vendre-ho.
Per sol·licitar una devolució o canvi del producte seran necessàries imatges de:
- Etiqueta de l’empresa d’enviaments
- Caixa on va arribar el producte
- El o els productes que hagin de ser retornats o canviats
En cas de no poder facilitar aquestes imatges no podrem procedir a realitzar cap canvi ni devolució. Per a les devolucions es poden fer mitjançant la creació d’un cupó per utilitzar dins de la web de nomadcoffee.es, devolució en metàl·lic al mateix mètode de pagament utilitzat per a realitzar la comanda o bé enviant de nou el producte*.
Fem devolucions en els següents casos:
- Error amb la comanda per part de Nomad
- El client no rep el paquet per error de l’empresa d’enviaments
- El client rep un producte (no cafè) i no era el que esperava. En aquest cas ens ocuparem de realitzar la recollida i el client haurà de fer-se responsable de el cost de l’enviament. Aquest cost es reduirà de l’import a retornar de l’producte no desitjat. Aquesta devolució serà realitzada un cop rebut el producte a les nostres instal · lacions havent comprovat que està en perfectes condicions.
PER A DEVOLUCIONS FORA DEL TERRITORI NACIONAL PENINSULAR SERAN COBRADES LES DESPESES D’ENVIAMENT.
Per als casos no fem devolucions:
- Si el cafè / producte està en bon estat i el client ja no el vol per qualsevol raó.
- Per absència en l’hora de lliurament de l’paquet (l’empresa d’enviaments ens torna el paquet si el client final no ha pogut rebre el paquet. L’empresa d’enviaments crida a el client, envia un SMS i / o envia un correu electrònic a el client per quedar en una hora concreta. Si l’empresa d’enviaments no pot contactar amb el client, Nomad no es responsabilitza).
- Si el paquet està termosegellat però per alguna raó el zip interior està obert.
- Altres casos on no va ser error per part de Nomad Coffee ni de l’empresa d’enviaments.
CANCEL·LACIONS I CANVIS EN CURSOS
En cas d’haver de cancel·lar o modificar un curs serà necessari que se’ns comuniqui com a mínim amb 4 dies d’antelació per a poder efectuar-ho. En cas contrari no podrem fer el canvi i/o el reemborsament d’aquest.
*subjecte a disponibilitat d’estoc.