Politica de devolucions

Torrem el cafè cada setmana i és un producte fresc amb poc temps de consumició. La frescor i qualitat del nostre cafè és molt important per als nostres clients i per això quan ja hem venut i manat el cafè a un client i per qualsevol raó se’ns torna, no podem tornar a vendre-ho.

Per sol·licitar una devolució o canvi del producte seran necessàries imatges de:

  • Etiqueta de l’empresa d’enviaments
  • Caixa on va arribar el producte
  • El o els productes que hagin de ser retornats o canviats

En cas de no poder facilitar aquestes imatges no podrem procedir a realitzar cap canvi ni devolució.

Fem devolucions en els següents casos:

  • Error amb la comanda per part de Nomad
  • El client no rep el paquet per error de l’empresa d’enviaments
  • El client rep un producte (no cafè) i no era el que esperava. En aquest cas ens ocuparem de realitzar la recollida i el client haurà de fer-se responsable de el cost de l’enviament. Aquest cost es reduirà de l’import a retornar de l’producte no desitjat. Aquesta devolució serà realitzada un cop rebut el producte a les nostres instal · lacions havent comprovat que està en perfectes condicions.

Per als casos no fem devolucions:

  • Si el cafè / producte està en bon estat i el client ja no el vol per qualsevol raó.
  • Per absència en l’hora de lliurament de l’paquet (l’empresa d’enviaments ens torna el paquet si el client final no ha pogut rebre el paquet. L’empresa d’enviaments crida a el client, envia un SMS i / o envia un correu electrònic a el client per quedar en una hora concreta. Si l’empresa d’enviaments no pot contactar amb el client, Nomad no es responsabilitza).
  • Si el paquet està termosegellat però per alguna raó el zip interior està obert.
  • Altres casos on no va ser error per part de Nomad Coffee ni de l’empresa d’enviaments.