Politica d’enviaments

* Enviament gratuït per comandes superiors a 30 € per a Península, Balears i Portugal. UNICAMENT PER CAFÈ (No està incloses les Illes Canàries)

* Enviament gratuït per comandes superiors a 80 € per a Europa. Països que es beneficien de la promo: Andorra, Àustria, Bèlgica, Bulgària, Croàcia, Xipre, República Txeca, Dinamarca, Estònia, Finlàndia, França, Alemanya, Gibraltar, Grècia, Hongria, Irlanda, Itàlia, Letònia, Liechtenstein, Lituània, Luxemburg, Mònaco, Holanda, Noruega, Polònia, Romania, Eslovàquia, Eslovènia, Suïssa, Suècia, Regne Unit. UNICAMENT PER CAFÈ

* Les targetes de regal Nomad Coffee estan exemptes d’enviament gratuït.

En Nomad operem amb MRW per a comandes nacionals amb un temps de lliurament estimat d’entre 24h i 48h.
Amb UPS per a comandes internacionals amb un temps de lliurament estimat d’entre 48h i 96h.
I fem servir UPS Express per a enviaments a Orient Mitjà amb un temps de lliurament estimat de 48h i 96h.

Els nostres dies de preparació i enviament de comandes és de dimarts a dijous. I totes les nostres subscripcions són enviades el primer dimecres de cada mes.

Les comandes realitzades després de les 14.00 (hora peninsular) seran processats el següent dia hàbil. Les comandes processats els dijous a partir de les 14.00 seran processats dimarts de la setmana següent. Descobreix aquí el per què.

Les tarifes d’enviament internacional cobreixen només les despeses d’enviament. Recordeu que els aranzels i els impostos no estan inclosos en el preu de la seva comanda a l’finalitzar la compra. Aquestes tarifes seran avaluades per l’empresa transportista i han de ser pagades pel destinatari de la comanda.

Les polítiques de Duanes varia àmpliament d’un país a un altre; Us recomanem que us poseu en contacte amb la seva oficina de duanes local per obtenir més informació. Quan es requereixen procediments de despatx de duanes, pot causar demores més enllà de les nostres estimacions de lliurament originals.

DUBTES SOBRE ELS ENVIAMENTS

 

P. Quan s’enviarà la meva subscripció?

R. Totes les noves subscripcions de cada mes seran enviades el primer dimecres del mes següent. Exemple: Si et dones d’alta el dia 31 d’agost, la teva subscripció serà enviada el primer dimecres del mes de setembre. En canvi si et dones d’alta l’1 de setembre, la teva subscripció serà enviada el primer dimecres del mes d’octubre.

P. Com es que la meva comanda ha estat enviat?

R. Un cop vam realitzar l’enviament a cada client li arribarà un correu amb el seu número de seguiment i tota la informació necessària per saber en tot moment l’estat de la seva comanda.

P. Es fan lliuraments a apartats de correus o taquilles?

R. No, les dues empreses tenen excloses els lliuraments en apartats de correus o taquilles.

P. Per que no es fan enviaments dimécres i divendres?

R. Els torrats que realitzem són sota demanda i atès que dilluns i dimarts torrem el dimecres surten totes les comandes que s’han realitzat els dimarts tant en wholesale com en web. El cas de no enviar cafè dels divendres és per l’afecte que li tenim al nostre producte. Si fem l’enviament divendres estarà durant 3 dies en circulació i preferim tenir-lo a casa, on sabem com cuidar-lo perquè arribi en el millor estat possible.

P. Tinc una notificació al meu correu de l’empresa de transport però la meva comanda encara està ” En procés ” Està tot bé?

R. Si veus que la teva comanda està en processant però tens un correu amb el teu número de seguiment de l’empresa de transport no et preocupis, això vol dir que la teva comanda ja ha estat processat i et arribés dins el termini de lliurament habitual.

P. He demanat una Nomad Box i / o Tast a Casa i altres productes, Quan em van a arribar aquests productes?

R. Si has afegit algun producte a la teva comanda conjuntament amb una subscripció se t’enviarà tot de forma conjunta en la data indicada per a aquesta, és a dir, el primer dimecres de cada mes. En cas de voler que s’enviï a l’realitzar la comanda s’haurà d’avisar mitjançant una nota en el mateix més d’enviar un correu electrònic a logistics@nomadcoffee.es, juntament el nombre de la comanda i especificant que es vol enviar a part. Aquest enviament, es cobrarà amb la tarifa base a no ser, que arribi de forma independent de la Nomad Box, a el mínim per a l’enviament gratuït.

 

Si veus que s’està demorant més del que és habitual t’aconsellem que et posis en contacte amb MRW o UPS perquè et posin a el dia de la situació en què es troba. Aquests són els telèfons gratuïts als quals pots adreçar-te:
Atenció a l’Client MRW: 91.829 66 89
Atenció a l’Client UPS: 91.779 87 86