Política d' enviaments

Política d' Enviaments de Nomad Coffee:

 

1. Tramesa gratuïta per a comandes de cafè superiors a 30 €:

- Ubicacions elegibles:

     - Península Ibèrica (Espanya i Portugal).

     - Illes Balears.

- Condicions específiques:

     - Les Illes Canàries no estan incloses en aquesta promoció.

 

2. Enviament gratuït per a comandes de cafè superiors a 80 € a Europa:

- Països elegibles:

     - Àustria, Bèlgica, Bulgària, Croàcia, República Txeca, Alemanya, Dinamarca, Estònia, Finlàndia, França, Grècia, Hongria, Irlanda, Itàlia, Letònia, Lituània, Luxemburg, Malta, Països Baixos, Polònia, Portugal (Azores), Romania, Eslovàquia, Eslovènia, Suècia.

- Condicions Específiques:

     - Vàlid per a comandes que incloguin productes de cafè. El valor de la comanda ha de ser igual o superior a 80 € en cafè.

 

3. Excepcions per a targetes de regal Nomad Coffee:

   - Les targetes de regal Nomad Coffee no són elegibles per a enviament gratuït.

 

4. Operadors logístics i temps de lliurament:

- Nacionals (Península, Balears):

     - Operador: GLS.

     - Temps de lliurament estimat: 24-48 hores

- Internacionals (Europa):

     - Operadors: UPS i UPS Express.

- Internacionals (resta del món):

     - Operadors: UPS i UPS Express.

     - Temps de lliurament estimat: 48-96 hores.

 

5. Dies de preparació i tramesa:

   - Les comandes es preparen i envien de dimarts a dijous.

 

6. Consideracions sobre trameses fora del territori peninsular:

   - Les tarifes de tramesa internacional cobreixen només les despeses de tramesa.

   - Els aranzels i impostos no estan inclosos en el preu de la comanda i són responsabilitat del destinatari.

   - Les polítiques duaneres varien. Es recomana contactar amb l' oficina de duanes local per obtenir informació detallada.

   - Els procediments de despatx de duana poden causar demores addicionals.

 

7. Aclariments generals:

   - Nomad Coffee es reserva el dret de modificar aquestes polítiques segons sigui necessari.

DUBTES SOBRE ELS ENVIAMENTS 

P. Quan s'enviarà la meva subscripció?

P. Com sé que la meva comanda s'ha enviat?

P. Es fan lliuraments a apartats de correus o taquilles?

P. Per què no es fan enviaments els divendres?

P. Tinc una notificació al meu correu de l'empresa de transport però la meva comanda encara està "Processant". Està tot bé?